Suka Bloq Ini ?

Lamor 2 Giveaway


 Kali ni mama Auni nak join satu giveaway dr Syuhada Salleh .tertarik dengan hadiah nya..mana lh tau mama Auni salah satu org yg bertuah dpt hadiah ni..nak join klik banner di atas & ikut syarat-syarat yg diberi.simple jer..

SYARAT-SYARAT :

1. Buat satu entri dengan tajuk ' Lamor 2 Giveaway' dan letakkan banner di atas beserta dengan link..
2. Follow Blog nie dan like Facebook nie
 follow dah

like pun sudah..

3. Klik Sponsor SATU, DUA, TIGA, EMPAT ..*sila jujur
4. Tinggalkan link entri korang di kotak komen entri nie.
5. Done !

Hadiah :
1 Sachet Lamor 2 x 5 pemenang .
 
lamor ni dr korea.aku memang sukar dgn produk ni..cuba tengok kulit orang-orang korea ni cantik mulus jer..jeles tau ! huhu

p/s : akan ditambah kalau sambutan tinggi

                                               TAMAT PADA 19.11.2012

 

2 comments:

Syuhada Salleh said...

thanks join..gudluck ye!

eyra dzuhairah said...

jadi giveaway yg same..
http://eyradzuhairah.blogspot.com/2012/11/lamor-2-giveaway.html

Copyright @ Mama Auni