Suka Bloq Ini ?

Koleksi Lawak Pendek

 KERETA HILANG

Ajoi : tuan saya nk buat report kereta saya hilang
Polis : ok... ape jenis kereta wak?
Ajoi : wak segan
Polis : tak perlu segan-segan la wak, ape jenis kereta wak?
Ajoi : udah wak cakap wak segan tadi

selepas puas berbalah antara polis dan Ajoi, akhirnya Ajoi disuruh menulis jenis keretanya diatas kertas dan Ajoi menulis VOLKSWAGEN

Polis : ooo....lain kali sebut la betul-betul ni wak segan2, ape no
platnya?
Ajoi : bijik dua-dua nampak (BG 2264)


 SUAMI ISTERI

 Suami isteri bertengkar. Tiba-tiba isteri terus kemas beg.

Suami: "Kenapa?"
Isteri: "Dah kahwin 10 tahun, rumah ni tak pernah aman. Saya dah tak tahan. Saya nak tinggalkan rumah ni!"

Suami kemudian masuk bilik dan keluarkan satu lagi beg.

Suami: "Betul jugak cakap awak. Saya pun fed-up dengan rumah ini. Saya ikut sama, boleh?"
hahahaha LOL:-)

KUCING HILANG 

*Bela kucing parsi* ---> diberi nama DARA , 2 hari lepas tu DARA hilang ..
pergi balai polis sentral buat report . polis tanya saya...

POLIS : "kes apa?"
SAYA : "DARA SAYA HILANG!!" 

PEMANDU TEKSI

Antara Aku & Pemandu Teksi: Pemandu: nak g mana dik?
Aku: Menara Tabung Haji , pakcik..
Pemandu: kat mana tu dik?
Aku: grrrrrr...Meh sini saya bawak teksi pakcik..pakcik duduk kat belakang..LOL
  


No comments:

Copyright @ Mama Auni