Suka Bloq Ini ?

Lempeng Sambal & Tauhu Bakar

lempeng sememang nya salah satu makanan peberet aku sejak kecil lagi... slalu nya mak aku akan buat utk bekfes pagi..tp lempeng kalau dimakan dengan sambal lagi la pergghh !! memang umpphh ecece...kebelakangan ni aku slalu makan lempeng sambal & rojak bakar kat dataran bandaraya johor bahru..hampir setiap malam uu..haaa..harga pun berpatutan  kalau order lempeng sambal, tauhu bakar & 2 air harga nya x smpai rm12 ponn..




x kira jam berapa kalau nak mkn tu pukul 10 , 11 mlm tu ambik kunci kereta stat trus jalan..an an an an lempeng punya hal..buat sendiri lg senang tp malas..smlm memandangkan Auni dh tdo so aku tapau jer..


 *gambar yg x berapa nak clear*

tauhu bakar ni bergantung pada sos dia...makan masa tauhu tu tgh panas-panas dan letak pedas sikit haa mkn sampai nanggis..xtau nak cakap apa tp memang terbaik lah...sebelum ni aku x pernah makan ni weii haha serius ok ! kesian nye... (kat sarawak mungkin ada tp aku x pernah jumpa) hubby yg suggest dulu lepas tu nak tambah 1 pinggan lagi boleh ??? kihkih













No comments:

Copyright @ Mama Auni